poniedziałek, 16 lipca 2012

Pekińska z kuskusem i kurczakiem

Dziś poniedziałek, wczoraj pracowałam więc nie mam obiadu na dziś. Macie takie dni, że do sklepu też daleko a trzeba coś ugotować?? Ja mam tak dzisiaj, więc będzie obiad z tego co jest :) mam dwa udka i kapustę pekińską. Szybki obiad dla 2 osób. zabieramy się za gotowanie :)

składniki:
2 udka, ja mam takie dosyć małe
kolendra, czosnek, kurkuma,
pół kapusty pekińskiej,
mała czerwona papryczka,
kilka rzodkiewek,
czerwona cebulka,
puszka kukurydzy,
kuskus :)

Kurczak dziś będzie w innej wersji, mianowicie obierzemy go z kości. Trzeba wyjąć kości i pokroić na mniejsze kawałeczki. Doprawiłam przyprawami. Uwielbiam dużo intensywnych smaków, także ja dziś zamarynuje kurczaczka w kolendrę, kurkumę, i czosnek. Przyprawy użyłam z opakowań, świeżych dziś nie mam. Wrzuciłam wszystko na patelnie i usmażyłam. Sałatka z kapusty, pokroiłam na cieńkie długie plastry. Dodałam pokrojoną w kostkę paprykę i rzodkiewkę. Wrzuciłam puszkę kukurydzy. Doprawiamy, sól, pieprz, szczypta cukru, ocet winny, i oliwa z oliwek. Ja dodałam troszkę pietruszki. Uwielbiam lato właśnie za te wszystkie pyszności. Kuskus zaparzamy jak na opakowaniu :) troszkę solimy. Wszystko ładnie układamy na talerzu.
Smacznego życzy Sylwia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz