piątek, 9 kwietnia 2010

ZUPA SEROWA

NA PIERWSZE DANIE:

ZUPA SEROWA


   Dziś chciałabym się z Wami podzielić świetnym przepisem na prostą i sycącą zupę. Przepisu na nią, nauczył mnie mój dobry przyjaciel, szef kuchni jednej z lepszych restauracji w moim mieście. W związku z moja ogromną pasją gotowania miałam przyjemność z nim pracować i podpatrzeć od niego parę cennych wskazówek. Tak więc zupa serowa, czyli porządna porcja kalorii po męczącym dniu lub długim wieczornym spacerze. Dobra na wiele okazji, najczęściej polecana jako pierwsze danie bądź też jako ciepła przystawka. Zazwyczaj podawana z grzankami lub pieczywem czosnkowym, moja wersja inna ale równie smaczna.


SKŁADNIKI:

1L bulionu warzywnego
10dag startego żółtego sera
10dag polędwicy z indyka w plasterkach
2 duże serki topione typ ementaler
świeża pietruszka
sól, biały pieprz do smaku


PRZYGOTOWANIE:

   Na dnie miseczek w których będziecie podawać zupę proszę wsypać garstkę żółtego sera pokrojonego na tarce o grubych oczkach, następnie dodać do tego garstkę polędwicy pokrojoną w paski. Tak przygotowane miseczki będziemy zalewać zupą. Przygotowanie zupy zaczynamy od zagotowania bulionu do którego następnie dodajemy 2 serki topione. Trzepaczką wszystko dokładnie rozcieramy na jednolitą masę. Czekamy do pierwszego zagotowania. Zalewamy miseczki wywarem i dekorujemy na koniec pietruszka.


Smacznego życzy S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz